local news

FAÎTES BRILLER VOS BALLES DE MILLE FEUX AVEC UN NOUVEAU COSTUME DANS GUNGRAVE G.O.R.E

Découvrez ce nouveau trailer sur la chaîne YouTube de Prime Matter, ici : https://youtu.be/ZiT2T9Jl8UA

Prime Matter est heureux de dévoiler aujourd’hui un tout nouveau costume en jeu : Brandon Heat, impactant tous les mouvements et les capacités de Grave, ainsi que son design.

Ce pack sera disponible pour tous les joueurs qui auront terminé le jeu dans sa difficulté la plus élevée (G.O.R.E).

Revenu d’entre les morts, vous devenez l'anti-héros badass de vos rêves, une véritable machine à tuer brutalisant vos ennemis sans aucune pitié. Se mettre à l'abri et battre en retraite n'est pas une option pour Grave, il ne fait que foncer et de préférence à travers ses ennemis.

Brandon Heat était la forme humaine de Grave lorsqu'il était l'un des principaux assassins de l'organisation mafieuse Millenion. Quinze ans après sa mort, il a été ressuscité sous le nom de Beyond the Grave (abrégé en Grave), grâce à une technologie de nécrolyse avancée. Il a pour objectif de se venger de l'homme qui l'a tué : son ancien meilleur ami et associé de Millenion, Harry MacDowell.

Mais MacDowell ne s'est pas contenté de tuer Brandon, il a également tué l'ancien patron de Grave et sa figure paternelle, Big Daddy, lors de la prise de contrôle de Millenion. La fille de Big Daddy, Mika, demande la protection de Grave, devenant ainsi sa fille adoptive.

Grave doit alors se frayer un chemin dans une ville rongée par la drogue, des voyous et des soldats mutants appelés Orgmen, dans sa quête de vengeance.

A propos de Gungrave G.O.R.E :
Gungrave G.O.R.E est un jeu de tir à la troisième personne, réalisé par les sud-coréens de Studio IGGYMOB, dans lequel vous incarnez Grave, l’anti-héros badass de vos rêves, qui décime des tonnes d’ennemies sous une pluie de balles ensanglantées.
En tant que suite, Gungrave G.O.R.E est la résurrection ultime de la franchise Gungrave pour les vétérans, mais également un standalone et une expérience gore dans toute sa splendeur, pour une toute nouvelle génération de joueurs.

Gungrave G.O.R.E sortira le 22 novembre 2022 sur PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox et PC.

About Prime Matter
Headquartered in Munich, Germany, Prime Matter the premium gaming label dedicated to delivering a range of diverse and immersive games from amazing gaming development talent all around the globe.
Working across projects of all styles, scopes and sizes, single-player, co-op to live ops, from producing to publishing, from ambitious teams taking their first step that need full support without compromising their dream to larger established successful studios searching that next step in the global market and building of brands.
Prime Matter looks to lead through creativity, expression and passion, with games that will grip and enchant with enthralling story-telling, winning an audience with its incredible moments and larger-than-life experiences. Prime Matter is a proud member of PLAION.
About PLAION
PLAION is a leading independent developer and producer of games and entertainment products, with ten development studios and five publishing units based all over the world. Founded in 1994 as Koch Media, PLAION offers a unique breadth of services and solutions, dynamically growing its business to push ourselves and our partners to the forefront in all the segments we operate in.

PLAION runs a multi-label strategy, with fully owned publishing units, such as Deep Silver, Prime Matter, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt, publishing games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally - as a global publishing partner - PLAION has formed long-term multinational publishing collaborations with numerous game publishers including Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, Focus Multimedia, Giants Software, Koei Tecmo, Paradox, Sega, SNK, Square Enix, Techland, THQ Nordic, Tripwire, Warner Bros and many others.

With its parent company in Höfen, Austria - and the HQ in Munich, Germany - PLAION owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

PLAION owns ten game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL, USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham, UK), Fishlabs (Hamburg, DE), Warhorse Studios (Prague, CZ), Milestone (Milan, IT), Voxler (Paris, FR) , DigixArt (Montpellier, FR), Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów, PL), Free Radical Design (Nottingham, UK) and Vertigo Games (Rotterdam, Amsterdam, NL). Additionally, PLAION collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of PLAION is also PLAION PICTURES, a leading independent film distributor in Europe with a library of more than 1.400 titles. Further business operations include Sola Media, a sales agency and production company for family entertainment, Spotfilm Networx, a multi-channel streaming network, and a sub-label dedicated to Japanese animation.

PLAION also owns the leading video game merchandise company DPI Merchandising (Denver, Roseburg, USA and Munich, DE) and a Quality Assurance Facility in Olomouc, CZ.

PLAION is an Embracer Group company.